PENGELUARAN CHURPCHURP KALI YANG KE-2 - lawak santai aje
LAWAK :

PENGELUARAN CHURPCHURP KALI YANG KE-2

Isnin, 21 Oktober 2013

Mood hari nih masih sedih.. Status Glitterati Nuffnang aku dah hilang.. tapi aku cuba gembirakan hati dengan Cashoutkan Churpchurp aku..

ada masa lagi 10 hari lagi sebelum akhir bulan.. boleh dapat earning lagi kalau tunggu.. tapi oleh kerana hati nih tengah sedih maka aku cashoutkan juga. Saje untuk mengubat hati yang hiba ini.. hik hik hik

Kali terakhir aku tunaikan ChurpChurp ini ialah boleh tengok kat SINI.

Alhamdulillah ada jugalah hasil sikit. Terima Kasih Semua yang telah memberikan sokongan terhadap pendapatan ChurpChurp aku nih.. TERIMA KASIH..


Share this article :

+ ulasan + 8 ulasan

21 Oktober 2013 pada 11:10 PG

tahniah..blhla blanja nnt..:)

21 Oktober 2013 pada 1:36 PTG

tahniah man.. terubat rasa kecewa..

21 Oktober 2013 pada 1:43 PTG

@Normi Nieza boleh aje cik nor

21 Oktober 2013 pada 1:44 PTG

@Mizz Aiza (Dunia Kecil) redha ajelah aiza.. sabar.. Allah Maha Adil.. rezeki ada kat mana-mana

21 Oktober 2013 pada 3:48 PTG

tahniah.. nk tips jugak. teringin nk csh out churp2. hehe

21 Oktober 2013 pada 5:21 PTG

@Green Amila untuk Churpchurp memang takde tips..
100% pure klik dari kawan-kawan..

23 Oktober 2013 pada 1:17 PTG

tahniah..sy tak penah cashout churp+ lagi huhu

3 Mac 2014 pada 1:26 PTG

tahniah...

Catat Ulasan

Pengikut

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. lawak santai aje - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger