KEPADA BOS TERSAYANG - lawak santai aje
LAWAK :

KEPADA BOS TERSAYANG

Rabu, 9 Oktober 2013
KEPADA BOS TERSAYANG
KEPADA BOS TERSAYANG
tolong naikkan gaji kami 

Share this article :

+ ulasan + 24 ulasan

9 Oktober 2013 9:09 PG

Hahahahah...kami nak naik gaji jugak...

9 Oktober 2013 9:17 PG

huhu..cara paling ekstrim..:)

9 Oktober 2013 10:14 PG

Naikkan gaji saya jugak wahai bossss!!!! Hahahahaa....

9 Oktober 2013 11:11 PG

kes polis ni man.. hihi.. :D

9 Oktober 2013 11:15 PG

aiza singgah menabung ford.. :D

9 Oktober 2013 11:56 PG

kahkah, apa kes..? rasa kan.. haha

9 Oktober 2013 12:00 PTG

semua orang nak naik gaji.. huhuhuhu

9 Oktober 2013 12:01 PTG

ekstrim dan sadis

9 Oktober 2013 12:03 PTG

semoga semua bos diluar sana mendengar rayuan kami.. huhuhu

9 Oktober 2013 12:05 PTG

hahaha.. dalam kl gangster 2.. kereta polis pun kena terbalik..

9 Oktober 2013 12:06 PTG

terima kasih aiza

9 Oktober 2013 12:13 PTG

hahaha kes gaji tak naik le.. hik hik hik

9 Oktober 2013 3:39 PTG

Amboii ganasnyeee mintak gaji naik, hahaha :D

9 Oktober 2013 3:46 PTG

hahaha.. kalau bos tak faham jugak tak tahulah..

9 Oktober 2013 6:28 PTG

pergh dasyat...gini baru betul cara mintak naik gaki..kalau tak msti boss tak layan..wakaka...:)

9 Oktober 2013 7:52 PTG

kalau dah macam ni tapi tak naik gaji juga memang dahsyat boss tu, penyabar dan tak takut langsung HAHA

9 Oktober 2013 9:59 PTG

haha.. kalo nk mintak tambah elaun dr mak bole wat camni jugak tak haha

9 Oktober 2013 10:28 PTG

hahaha.. boleh mati keras bos kalau macam nih.. terus tak naik gaji

9 Oktober 2013 10:33 PTG

bos ni memang jiwa dia kental

9 Oktober 2013 10:39 PTG

hahaha.. boleh.. dapat pelempang

9 Oktober 2013 10:56 PTG

err kat mana nak cari benda yg melekat kt keta tu ek..huhu

10 Oktober 2013 9:39 PG

apa yang melekat? surat khabar tu ke? hahaha.. kat kedai runcit pun ada jual

11 Oktober 2013 12:10 PG

Apabila staf2 menjadi gangster inilah jadinya. Sapa suruh bos tak naik kan gaji kan

13 Oktober 2013 2:05 PTG

orang kalau dah marah sangat

Catat Ulasan

Pengikut

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. lawak santai aje - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger