NUFFNANG DAN CHURP CHURP - lawak santai aje
LAWAK :

NUFFNANG DAN CHURP CHURP

Rabu, 4 September 2013

NUFFNANG aku dah jadi kosong.. hahaha aku dah cash-out semua sekali.. tunggulah cek dari bank sampai... kali terakhir aku cash out nuffnang aku boleh tengok kat SINI.. terima kasih semua yang telah menyokong blog aku secara langsung dan tak langsung.. Terima Kasih Semua



Ini pulak pasal CHURP CHURP.. Pagi ni bukak e-mail.. ada e-mail dari HSBC.. cek dari CHURP CHURP dah siap tunggu masa nak sampai kat tangan aku..Terima Kasih sekali lagi pada semua




Share this article :

+ ulasan + 8 ulasan

4 September 2013 pada 10:35 PG

tahniah..blanja la..haha

4 September 2013 pada 10:56 PG

tahniah, kita ni entah bila la blh cashout.hehe

4 September 2013 pada 12:03 PTG

hahaha.. mai singgah Kluang.. man belanja makan

4 September 2013 pada 12:04 PTG

ini pun sebab dapat blogbuster campaign aritu.. kalau tak lambat juga nak dapat cashout.. huhuhu

4 September 2013 pada 12:20 PTG

alhamdulillah rezeki dari allah . kita punyee taktao bila nak cash out . ada sen2 jee XD

4 September 2013 pada 1:09 PTG

Alhamdullillah.. kena sabar dan usaha.. rajin-rajin hantar tiket kat nuffnang..

5 September 2013 pada 10:52 PG

nak juga man belanja.. hehe..

5 September 2013 pada 11:11 PG

hahaha.. marilah datang Kluang.. man belanja Aiza

Catat Ulasan

Pengikut

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. lawak santai aje - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger