NUFFNANG STATUS (NON-GLITTERATI) - lawak santai aje
LAWAK :

NUFFNANG STATUS (NON-GLITTERATI)

Isnin, 21 Oktober 2013

Huhuhuhu.. maka jelaslah yang status Glitterati aku hilang semasa aku kemaskini blog aku ini..

Rasa menyesal pulak aku tukar template nih.. kesilapan yang tak sepatutnya aku lakukan semasa memasang iklan kat blog ini.. tapi takpelah.. mungkin bukan rezeki aku.. tak merasalah aku kempen CPUV / BE untuk blog aku nih lagi .. kena tunggu 96 jam baru aku boleh tahu status aku kembali ke Glitterati atau tidak.. lepas tu kena tunggulah lagi samaada kempen CPUV / BE akan singgah lagi atau tidak kat blog aku nih..

Terpaksalah aku tunggu dengan sabar selama entah berapa lama samaada blog aku nih punya masa depan lagi dengan Nuffnang atau tidak.. huhuhuhu


Share this article :

+ ulasan + 6 ulasan

21 Oktober 2013 3:30 PTG

sabarlah man..InsyaAllah ada lah tu rezeki man nnt...

21 Oktober 2013 5:18 PTG

@Normi Nieza hahaha.. sejarah berulang kembali.. tahun 2011 man hilang status glitterati dan juga hilang satu cashout nuffnang sebab disyaki menipu klik.. 2 tahun man menunggu baru merasa kempen CPUV.. kali nih tak tahu berapa lama lagi kena tunggu.

21 Oktober 2013 9:55 PTG

eh, habis duit terkumpul tu ? burn je ea ?

21 Oktober 2013 10:12 PTG

@syuk shusuke masa tahun 2011.. habis semua yang terkumpul.. tapi untuk kali nih.. pendapat ditolak 50% daripada jumlah sebenar

22 Oktober 2013 11:17 PG

kalau non glitteri cpc tu pun nilainya jadi sikitkan? sabar ye man..

20 November 2013 3:58 PTG

ika baru lagi dengan nuffnang ni, xtw sangat huhu
rezeeki ada dalam macam2 bentuk man, sabar ye :)

Catat Ulasan

Pengikut

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. lawak santai aje - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger