TEKNIK MENDAPATKAN CPUV TERBUKTI? BOLEH PERCAYA KE? - lawak santai aje
LAWAK :

TEKNIK MENDAPATKAN CPUV TERBUKTI? BOLEH PERCAYA KE?

Rabu, 24 Julai 2013 Ingat tak lagi bila kali terakhir aku dapat CPUV? lihat kat sini 


aku macam takut-takut nak hantar tiket lagi sebab takut Nuffnang marah..

setelah memberanikan diri serta komen-komen berkenaan jawapan standard dari nuffnang.. maka aku pun hantar lagi tiket..

jawapannya adalah seperti berikut


memang jawapan standard dari nuffnang..

aku pun bukak nuffnang tengok CPUV kempen.. Memang TAKDE.. aku hampa.. mungkin betul nuffnang marah kat aku nih..

TAPI... hari ni aku mula tersenyum.. KERANA...

hahahahah .... TERIMA KASIH NUFFNANG.. DIA BAGI JUGAK AKHIRNYA.. hahahahaha


bermula 24 Julai 2013 DiGi Prepaid Rider akan muncul kat blog aku.. sudi-sudikanlah..

TERIMA KASIH SEMUA.. rasanya cukuplah aku hantar tiket kat nuffnang, sebab aku akan mula kurangkan masa untuk blog ini.. aku dah mula kerja kat tempat baru..
tugas menghalang aku untuk blogwalking waktu siang.. tinggalkan jejak kat CBOX aku.. aku akan balas kunjungan kalian waktu malam nanti.. TERIMA KASIH SEMUA





Share this article :

+ ulasan + 10 ulasan

24 Julai 2013 pada 4:51 PTG

hehehe..mun nak hantar tiket jgakla..

24 Julai 2013 pada 4:53 PTG

serius tak faham...

24 Julai 2013 pada 6:24 PTG

tahniah!

24 Julai 2013 pada 6:40 PTG

wah.. berkesan ke cara ni? nak cuba juga la.. sebab cpuv yang tengah on going tinggal 2 je lagi..

24 Julai 2013 pada 9:20 PTG

bestnye.. blog DRC dah lama bersawang. :(

24 Julai 2013 pada 10:26 PTG

wah! jeles nih!.. apa pun tahniah.. mama akan rajin kelik untuk awak yer..

24 Julai 2013 pada 11:34 PTG

saya dah klik iklan nuffnang awk klik iklan saya balik ye hihi

25 Julai 2013 pada 12:25 PG

semoga tuan tanah terus dapat cpuv, mat jo tak try nuffnang lagi, ada masa bolehh try nie, he

25 Julai 2013 pada 9:20 PG

tahniah..:)

25 Julai 2013 pada 12:02 PTG

semoga CPUV makin bertambah.

Catat Ulasan

Pengikut

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. lawak santai aje - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger