TEKNIK UNTUK MENDAPATKAN NUFFNANG CPUV CAMPAIGNS / BUFFERED EARNING - lawak santai aje
LAWAK :

TEKNIK UNTUK MENDAPATKAN NUFFNANG CPUV CAMPAIGNS / BUFFERED EARNING

Isnin, 15 Julai 2013



Ingat tak lagi bila kali terakhir aku dapat CPUV campaign? kalau nak tahu lihat sini

ada blogger yang macam tak percaya yang bila aku hantar tiket kat nuffnang , selalunya nuffnang akan bagi kat  blog aku CPUV campaign..

bukan setakat blogger tu aje yang tak percaya.. aku sendiri pun agak kurang percaya sebenarnya.. Jadi aku pun hantar lah lagi tiket ..selalunya nuffnang akan jawab terima kasih aje dan aku pun dapat CPUV campaign.. TAPI hari nih nuffnang balas macam nih...





Nuffnang macam marah aje aku hantar tiket lagi

aku paham maksud nuffnang.. ada banyak blog yang juga menunggu untuk mendapat CPUV campaign.. Hati ini rasa mungkin kali ni tak dapat kot, sebab nuffnang macam dah marah kat aku aje.. tapi bila aku bukak kat CPUV campaign aku dapat nih..



HAHAHAHAHA.... TERIMA KASIH NUFFNANG..

aku dah macam takut nak hantar tiket lagi.. tunggu kempen jadi metered ajelah.. nanti nuffnang marah..


Share this article :

+ ulasan + 12 ulasan

15 Julai 2013 pada 4:25 PTG

selalu dengar hantar tiket ke nuffnang..canner ek?? hehe..saya nie ala2 blogger baru jugak lah..

15 Julai 2013 pada 4:32 PTG

di halaman nuffnang.. tengok kat belah bawah sekali.. Klik dekat CONTACT US..
Klik pada submit ticket.. dia akan keluar FORM untuk isi.. isi ajelah ikut suka.. cerita yang blog ini aktif dan berblogging selalu.. minta nuffnang pertimbangkan untuk bagi CPUV.. itu sahaja.. kemudian tunggu.. Ini yang saya selalu buat.

15 Julai 2013 pada 6:07 PTG

Oh boleh request eh kalau nak cpuv? Baru tahu...

15 Julai 2013 pada 8:53 PTG

Rose pun pernah hantar ticket and nuffnang reply mcm yg kt arad tu...I think that's the standard reply ler...

15 Julai 2013 pada 9:54 PTG

saya pun tak tahu boleh.. tapi berapa kali cuba.. hantar tiket aje baru dapat.. tak hantar tiket tunggu aje.. satu pun tak masuk..

15 Julai 2013 pada 9:59 PTG

entahlah rose.. sebelum nih dia tak jawab macam tu.. dia akan jawab terima kasih kerana menghubungi nuffnang .. itu sahaja.. tak pernah dapat panjang macam nih... hahahaha.. 2 ke 3 hari boleh hantar lagi tiket le macam nih... maknanya nuffnang tak marah le kan..

15 Julai 2013 pada 11:53 PTG

kan dah kena marah.. hihi.. aiza baru hantar sekali.. yang ada masih on going lagi..

16 Julai 2013 pada 9:37 PG

inilah yang dikatakan orang tamak.. hahahaha.. saje aje nak kejar sebanyak mungkin.. sebab akan mengurangkan berblogging bermula minggu depan 22 julai.. sekarang ni kerja boleh jugak layan komputer.. takut kat tempat baru nanti komputer pun tak sempat bukak.. maka bersawang le blog ni nanti..

16 Julai 2013 pada 9:44 PG

klu takut hantar tiket mmg tak dapat CPUV la..cik nor slalu hantar tiket..haha

16 Julai 2013 pada 10:28 PG

untung laa ade BE kan..sob3 (T.T)

17 Julai 2013 pada 12:17 PTG

Gud job atas BE tuh ha...just keep on shares something. BE tuh akan bertambah tanpa diduga. Mula2 mmg payah dpt, tp lps skali dpt, lps ni akan mai lain2 lagi...

7 Jun 2014 pada 3:14 PTG

dah balas komen azman:
http://fiqansz.blogspot.com/2014/06/nuffnang-penipu-besar.html

Catat Ulasan

Pengikut

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. lawak santai aje - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger