LESEN P - lawak santai aje
LAWAK :

LESEN P

Khamis, 18 Julai 2013


LESEN P
tolong faham dan timbang rasa sikit
saya baru dapat lesen


Share this article :

+ ulasan + 7 ulasan

18 Julai 2013 9:06 PG

bagus2..haha

18 Julai 2013 1:37 PTG

hahaha , jujur tu penting

18 Julai 2013 2:42 PTG

Hahahaha...tak peduli dah kalau kat atas jalan. Baru ker tak baru ker, org tak layan. Org nak cepat....wakakakaka

18 Julai 2013 4:33 PTG

Tak cukup ke sticker P tu nak tulis cenggitu. HAHA

18 Julai 2013 9:45 PTG

nanti dah habis P takut2 dia pulak yang jadi hantu jalan...

18 Julai 2013 10:40 PTG

huhu, da tampal P, tulis notis lagi. kalau org tak pasan jugak tak tau la kann :P

19 Julai 2013 4:21 PTG

hihi.. nasib la kalau jumpa orang macam ni.. siapa yang peduli, masa aiza mula-mula dapat lesen P dulu pun tahan telinga ke hon dengan kereta yang dah CDL..

Catat Ulasan

Pengikut

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. lawak santai aje - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger