CPUV CAMPAIGN - terima kasih NUFFNANG - lawak santai aje
LAWAK :

CPUV CAMPAIGN - terima kasih NUFFNANG

Rabu, 10 Julai 2013 Dah lama blog nih tak dapat kempen CPUV / Buffered Earning...

Jadi aku pun gatal le tangan pi hantar tiket pada Nuffnang.. Nuffnang kemudian balas dengan terima kasih..

Sehari lepas tu aku tengok akaun aku dapat satu CPUV kempen... Tapi ada sesuatu yang PELIK


Start date adalah pada 12 Jun 2013.. sedangkan aku dapat benda nih semalam 9/7/2013..

Macam peliklah pulak.. kempen nih dah sebulan.. bulan Julai baru aku dapat?

Apapun tak baik merungut.. terima ajelah.. lebih baik dari takde langsung.. hahahahaha

TERIMA KASIH NUFFNANG


Share this article :

+ ulasan + 12 ulasan

10 Julai 2013 11:33 PG

tak payah pelik yg pnting masyukkk..haha

10 Julai 2013 11:36 PG

macam mana nak dapat BE ni eh?

10 Julai 2013 11:43 PG

bersyukur dgn apa yg anda dpt..hikhik

btw sy xdpt lgsung..lg best..sob3 (Y.Y)

10 Julai 2013 12:28 PTG

tahniah2..mun pon nak hantar tiket la kat nuff..

10 Julai 2013 12:40 PTG

Camni nak hantar 1000 kali tiket tnya kt nuffnang la psal cpuv nih.. mna tau blh dpat 500 cpuv pn jdik la kn. heee

10 Julai 2013 1:05 PTG

tahniah man.. dah cashout nanti boleh belanja aiza ya.. hihi..

10 Julai 2013 3:02 PTG

tengok normi punya BE yang banyak tulah gatal tangan hantar tiket kat nuffnang.. dapat le pulak

10 Julai 2013 3:07 PTG

tak tahu macamana nak dapat.. tapi yang pasti hampir setiap kali hantar tiket tanya dia mesti bagi satu.. bukanlah setiap kali hantar dia bagi.. tapi tak hantar tiket langsung dia tak bagi

10 Julai 2013 3:12 PTG

memang dah lama tak dapat.. gatal tangan hantar tiket.. tu yang dapat

10 Julai 2013 3:17 PTG

cubalah.. semoga berjaya

10 Julai 2013 3:19 PTG

betul jugak.. terfikir jugak nak buat macam tu

10 Julai 2013 3:24 PTG

hahaha.. boleh boleh..

Catat Ulasan

Pengikut

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. lawak santai aje - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger