NUFFNANG BALANCE RM 0.00 - lawak santai aje
LAWAK :

NUFFNANG BALANCE RM 0.00

Jumaat, 29 November 2013

Hari nih aku jadikan total earning nuffnang aku menjadi kosong..

memandangkan memang tak banyak kempen dan juga pergerakkan pendapatan yang agak slow kebelakangan ini.. maka aku tanpa ragu-ragu dan bertangguh lagi dengan pantasnya aku tunaikan earning Nuffnang aku..

Kena tunggu bulan Januari nanti baru dapat cek tu.. Alhamdulillah.. Rezeki.


Share this article :

+ ulasan + 2 ulasan

29 November 2013 pada 1:37 PTG

tahniah man.. aia pun baru cash out isnin lepas.. sekarang dah 0.00 juga..

29 November 2013 pada 3:16 PTG

@Mizz Aiza (Dunia Kecil) tahniah aiza

Catat Ulasan

Pengikut

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. lawak santai aje - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger