Lazada 11.11 Blogger Contest - lawak santai aje
LAWAK :

Lazada 11.11 Blogger Contest

Jumaat, 2 November 2018
BLOGGER CONTEST LAZADA DATANG LAGI
SEPERTI BIASA.. HADIAH LUMAYAN, SYARAT MUDAH SERTA SEMUA ORANG BOLEH MENANG!!!!!

YA .. SEMUA ORANG BOLEH MENANG..
JOIN AJE DAH DAPAT VOUCHER RM 30.00 

HANYA PERLU SERTAI AJE CONTEST INI

MACAM MANA NAK JOIN CONTEST??????

MUDAH SANGATTTTTTT

KLIK BANNER DIATAS DAN IKUT SEMUA SYARAT YANG LAZADA TETAPKAN
Jangan risau.. Syaratnya tak susah mana pun.. Mudah sangat.. Dan yang lebih penting ialah semua orang boleh menang.

Contest Bermula dari 1 November Hingga 11 November

Contest ini adalah bersempena dengan 
11.11 sale (https://www.lazada.com.my/11-11/?hybrid=1) that will take place on 11 November 2018 on Lazada Malaysia.
11.11 Shopping Festival - THE BIGGEST ONE DAY SALE is here!

Prices as low as RM1, Discounts up to 90% Off, Collectible Vouchers worth RM11,000,000, SLASH IT and SHAKE IT...
Klik banner untuk mendapatkan harga dan tawaran hebat tersebut.


OK.. OK.. OK..
berbalik pada syarat contest
syarat LAZADA ialah kita kena kongsikan 3 Barang wishlist yang kita nak beli semasa shopping festival LAZADA 11.11

Kalau ikut senarai wishlist aku memang banyak..
ada 79 barang

TAPI BERIKUT ADALAH 3 BARANG YANG MEMANG AKU SANGAT TERINGIN NAK BELI SEMASA 11.11 SALE



Harga Biasa RM 199.00 ada potongan 76% harga promosi hanya RM 47.88...
Murah tu... Murah sangat-sangat.. Tapi kalau beli masa 11.11 nanti harganya ialah          RM?5.00.. Kena tunggu 11.11 nanti untuk harga promosi
Dengan ada alat ni.. kerja-kerja menyental bilik mandi akan menjadi lebih mudah..
korang kalau berminat juga.. klik aje gambar kat atas tu..
berbaloi dan murah.. tawaran harga yang sangat hebat.


Ini barang memang rare.. visor untuk cermin belakang Toyota Unser.. cari le kat pasaran luar.. memang susah nak jumpa ..
harganya murah aje.. RM165.00
tapi kalau nak lagi murah tunggu 11.11 sale harganya jatuh lagi.. 
HARGANYA RM1?8.50.. 
Kalau dah harga RM165.00 tu dah cukup murah.. harga pada 11.11 sale nanti pasti harga yang memang gilerrr tak boleh nak tolaknya.. tersangatlah murah itu pasti..
klik le gambar kalau berminat juga.




Gelungsur untuk kanak-kanak.. Harga RM86.00 sahaja.. memang sesuai untuk anak-anak aku yang tengah aktif dan cergas.. 
kemudahan untuk anak-anak bermain dirumah.. letak dekat tepi kolam renang untuk budak-budak perghhh.. dah macam taman tema air mini kat rumah... hehehe
tapi aku menantikan 11.11 sale nih.. harganya ialah RM?7.00
11.11 SALE dinanti dengan penuh debaran.. berapa agaknya harga promosi tak masuk akal yang akan ditawarkan agaknya.
Klik gambar untuk mereka yang juga berminat nak beli.



JOM SEMUA SHOPPING DI LAZADA
Harga yang pasti sangat murah.. 
tandakan tarikh 11.11.2018 ini dikalender anda
tawaran harga serendah dari RM1, Discounts up to 90% Off, Collectible Vouchers worth RM11,000,000, 
SLASH IT and SHAKE IT...
Share this article :

+ ulasan + 1 ulasan

6 November 2018 11:30 PG

Wah, kena tunggu 11.11 untuk shopping ni

Catat Ulasan

Pengikut

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. lawak santai aje - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger