CPUV NUFFNANG - MAH SING SOUTHVILLE - lawak santai aje
LAWAK :

CPUV NUFFNANG - MAH SING SOUTHVILLE

Khamis, 28 November 2013


TERIMA KASIH NUFFNANG

Dapat lagi kempen CPUV iaitu.. Mah Sing Southville Discovery Extravaganza

Sebenarnya CPUV nih masuk pada 25 Nov hari tu.. tapi aku baru dapat  update hari nih..

Kelewatan ini adalah disebabkan aku dihantar BERTAPA selama seminggu di Pusat Latihan CIMB di Bangi..

Nama aje pusat latihan, tapi langsung takde kemudahan WiFi untuk staff.. Yang menjadikan aku lagi bengang ialah Modem P1 yang aku bawak dari rumah langsung tak boleh guna sebab kat kawasan latihan nih takde liputan untuk P1.. arghhhhhh!!!!!!.. Keliling kawasan nih (Bangi) penuh dengan pusat Latihan bank besar-besar.. berpuluh-puluh pusat latihan yang pelbagai ada kat sini dan dekat dengan pusat pengajian tinggi macam UPM dan UNITEN kat sini.. tapi P1 boleh pulak takde liputan kat sini.. punyalah aku bengang gila.. rasa macam nak hempas aje modem P1 tu...

Melalut pulak aku nih.. jauh menyimpang dari tujuan asal aku.. Motif post nih cuma nak ucap terima kasih aje.. hehehehe

Terima Kasih Nuffnang.. Terima Kasih semua pengunjung blog nih.. Sokongan anda semua terhadap blog ini amat aku hargai..


Share this article :

+ ulasan + 9 ulasan

28 November 2013 pada 12:12 PTG

tahniahhh

28 November 2013 pada 12:26 PTG

tahniah..murah rezeki..:)

28 November 2013 pada 12:35 PTG

semoga terus murah rezeki :)

28 November 2013 pada 5:22 PTG

whoa, keje bank la ni kelak . all the best !

29 November 2013 pada 12:11 PG

@Cik Mun terima kasih

29 November 2013 pada 12:13 PG

@Normi Nieza terima kasih cik nor

29 November 2013 pada 12:13 PG

@Affy Afiqah terima kasih

29 November 2013 pada 12:15 PG

@syuk shusuke hehehe.. saya memang seorang pekerja bank.. dah lebih 10 tahun

5 Disember 2013 pada 5:05 PTG

tahniah man.. aiza dah lama tak dapat cpuv.. nuffnnag dah tak sayang aiza..

Catat Ulasan

Pengikut

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. lawak santai aje - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger