TERIMA KASIH NUFFNANG - lawak santai aje
LAWAK :

TERIMA KASIH NUFFNANG

Isnin, 23 September 2013


TERIMA KASIH NUFFNANG
TERIMA KASIH NUFFNANG

TERIMA KASIH NUFFNANG

setelah sekian lama akhirnya Nuffnang bagi aku lagi kempen CPUV / Buffered Earning

agak lama juga Nuffnang tak bagi aku kempen nih.. Kempen yang terbaru ialah Ford MCA..  Syukur pada Allah kerana walaupun aku agak kurang beri perhatian kat blog aku ni, Nuffnang masih bagi lagi kempen CPUV walaupun agak kurang berbanding sebelum nih..

terima kasih pada semua yang masih terus berkunjung ke Blog ini walaupun kalau korang perasan aku sudah kurang berblogwalking sebab kekangan tugas sekarang.. tinggalkan jejak korang kat kotak jerit aku.. walaupun lambat aku akan cuba balas dengan seberapa segera.. TERIMA KASIH SEMUA


Share this article :

+ ulasan + 8 ulasan

23 September 2013 pada 9:18 PG

tahniah man..:)

23 September 2013 pada 11:16 PG

yeay.. tahniah...

23 September 2013 pada 12:03 PTG

tahniah :) entry kau mmg banyak lawaknya

23 September 2013 pada 12:22 PTG

tahniah man... aiza menabung ford untuk man.. :D

23 September 2013 pada 2:45 PTG

terima kasih normi

23 September 2013 pada 2:48 PTG

terima kasih mama

23 September 2013 pada 2:50 PTG

terima kasih syuk

23 September 2013 pada 2:51 PTG

terima kasih aiza

Catat Ulasan

Pengikut

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. lawak santai aje - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger