CEK NUFFNANG SUDAH SELAMAT SAMPAI - lawak santai aje
LAWAK :

CEK NUFFNANG SUDAH SELAMAT SAMPAI

Isnin, 9 Jun 2014


Alhamdulillah syukur.. cek nuffnang telah selamat sampai.. Cek bertarikh 3/6/2014..

Jumlah sentiasa aku rahsiakan.. malu rasanya nak tunjuk.. taklah banyak, tapi kira oklah daripada takde langsung.. kira dah banyak juga pengeluaran dengan Nuffnang yang aku dah buat..  maknanya dah banyak juga aku dapat hasil dari Nuffnang nih.. Terima kasih Nuffnang..

Terima kasih juga pada para pembaca blog aku nih.. kerana anda semualah blog ini terus mendapat perhatian Nuffnang untuk kempen iklan mereka.. tanpa anda semua tidak mungkin Nuffnang nak bagi kempen iklan mereka bertapak kat sini.. TERIMA KASIH SEMUA


Share this article :

+ ulasan + 5 ulasan

9 Jun 2014 4:24 PTG

bulan 4 aritu sy ad cashout, tp akhir bulan 5 nuff emel ckp kne tendang ( istilah dlm emel dh lupe dia tls ape) thu x kenapa ye? kirenye duit yg sy cahsout tu dia masukkan blk dlm acc nuff sy... sedey..

9 Jun 2014 4:36 PTG

@Mama Safiy Arfan hurmmmm.. pengeluaran saya yang pertama bersama nuffnang macam tu juga.. cash out.. lepas tu rejected.. lepas tu earning semua hilang.. saya dituduh klik iklan saya sendiri.. huhuhuhu.. sedih betul waktu tu..

16 Jun 2014 9:16 PG

Alhamdulillah dan Tahniah, rezeki dari Nuffnang

6 Julai 2014 11:40 PTG

tahniah. masyuk...

jemput singgah ke blogshop kami.
blouse dan maxi dress yang cantik dan murah.
turut menjual perfume tester original.

5 September 2014 10:55 PTG

wow
MG blom penah cashout lg
tak penuh ...huhu

Catat Ulasan

Pengikut

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. lawak santai aje - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger