UPDATE GIVEAWAY: PENGHANTARAN HADIAH SUDAH SELESAI - lawak santai aje
LAWAK :

UPDATE GIVEAWAY: PENGHANTARAN HADIAH SUDAH SELESAI

Selasa, 6 Mei 2014


Kepada semua pemenang yang telah memberikan detail anda.. sukacita saya maklumkan disini bahawa semua urusan pembungkusan dan penghantaran hadiah anda telah saya sempurnakan sebentar tadi..
semua hadiah kecuali SOTONG saya hantar melalui pos biasa sahaja.. nantikanlah ketibaan hadiah masing-masing kalau tak minggu, minggu depan kot.. bergantung kepada kelajuan posmen dan perkhidmatan pos  tempat masing-masing.. hahahaha..

Maafkan saya kalau ada sebarang kekurangan serta cacat cela yang berlaku sepanjang penganjuran giveaway ini.. maklumlah ini giveaway saya yang pertama.. sebarang komen yang membina bagi penambaikan giveaway yang seterusnya bolehlah di ajukan terus di  ruangan komen entry ini..

Nantikan giveaway saya yang selanjutnya.. diatas permintaan serta komen rakan-rakan semua.. hadiah SOTONG kali ini akan saya tambah menjadi lebih banyak supaya lebih banyak orang boleh menang SOTONG.. hahaha..

Harap giveaway yang selanjutnya mendapat sambutan dari semua rakan-rakan sekalian..

TERIMA KASIH SEMUA..


Share this article :

Pengikut

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. lawak santai aje - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger