CEK NUFFNANG SUDAH SELAMAT SAMPAI - lawak santai aje
LAWAK :

CEK NUFFNANG SUDAH SELAMAT SAMPAI

Jumaat, 17 Januari 2014



TERIMA KASIH NUFFNANG

Syukur Alhamdullillah.. Rezeki awal tahun

Cek nih selamat sampai kat peti pos rumah aku petang tadi.. Tanpa ada masalah cek tu sampai seperti yang dijanjikan oleh pihak Nuffnang.. hurmmmmm.. kenapa aku cakap macam tu? huhuhu

korang tahu tak ChurpChurp??? huhuhuhu.. ChurpChurp nih satu cabang daripada Nuffnang jugak..
Aku buat pengeluaran ChurpChurp nih pada bulan 10 tahun lepas.. sampai sekarang nih masih tak sampai lagi.. sedih rasanya.. dah masuk 3 bulan dah nih.. cek tak sampai lagi.. Pihak ChurpChurp syak cek nih tersalah hantar atau alamat yang aku bagi pada pihak ChurpChurp tu salah (tak mungkinlah sebab aku tak pernah tukar alamat kat ChurpChurp dan sebelum nih cek ok aje sampainya)

Aku tak salahkan ChurpChurp.. sebab aku pernah tunaikan ChurpChurp dan cek tu sampai tanpa masalah..

Tak tahulah masalahnya kali nih kat mana.. huhuhuhu

Nasib baik ada Cek dari Nuffnang nih.. terubat juga rasa marah dan geram.. huhuhuhu.. masih lagi sabar menunggu sampainya cek ChurpChurp pulak..




Share this article :

+ ulasan + 1 ulasan

17 Januari 2014 12:54 PG

Assalammualaikum.,.

mselim3 ziarah sini, cek mselim3 pun sampai gak tadi... oo orang kluang, mselim3 orang johor gak..

mselim3

Catat Ulasan

Pengikut

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. lawak santai aje - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger